Programma werkgroep 6 t/m B1

Het programma 6 t/m B1 in het kort:

Dag Starttijd Eindtijd Startlocatie Eindlocatie
Maandag 10:00 22:00 Inbreng Kamp
Dinsdag 10:00 17:00 Kamp Inbreng
Woensdag 10:00 17:00 Inbreng Inbreng
Donderdag 10:00 17:00 Inbreng Inbreng
Vrijdag 12:00 22:00 Inbreng Inbreng

Bekijk hier de werkgroep

Maandag 14 Augustus

• Vanaf 09.30u dien je je bij ons aan te melden voor het programma zodat we weten dat je er bent. Dit kan op het van Beringenveldje, te benaderen via de Tilburgstraat. Kom alsjeblieft op tijd, dan kan de opening volgens planning verlopen!!
  • Neem je kampspullen mee, deze kunnen na aanmelden in de daarvoor bestemde kratten gedaan worden zodat ze op het kampadres gebracht kunnen worden. Kampbrief volgt later.
  • Ga je niet mee op kamp dan kunnen je ouders je om 22.30 ophalen op de kamplocatie.
  • Kom met een goed werkende fiets naar de inbreng. Dit mag geen racefiets zijn!
  • Niet vergeten om een lunchpakketje, een afsluitbare beker met naam, bord, bestek en een goede tas met naam die je op de fiets mee kan nemen.

10.00    Officiële opening van KVW.

Hopelijk zijn jullie goed uitgerust voor een goede start van de week. Onze koorddansen is de draad kwijt! Gaan wij helpen om deze week de draad weer terug te vinden zodat de koorddanser weer kan dansen? Vandaag gaan wij met de fiets op pad om naar het kampadres te gaan maar onderweg doen we nog wat  leuke spelletjes.

22.30    Einde programma.

De kinderen die niet blijven slapen mogen door de ouders opgehaald worden op de kamplocatie.

Dinsdag 15 Augustus

• Hopelijk heb je lekker geslapen en zit je weer vol energie voor deze dag. We gaan er weer tegenaan om er met z’n allen een leuke dag van maken en NOG MEER draad te vinden!

10.00     Start van het programma.

Kinderen die niet zijn blijven slapen kunnen om 10.00 aansluiten bij het programma op de kamplocatie.

17.00     Einde van het programma. Hopelijk zijn jullie allemaal moe en voldaan als we aankomen bij de inbreng om opgehaald te worden door je ouders.

Woensdag  16 Augustus

• Vanaf 09.30u kun je je weer aanmelden bij D'n Inbreng via het van Beringenveld.
  • Niet vergeten om zwemkledingdroge kledinghanddoek en/of badjaslunchpakket, een beker met naam en een goede tas met naam mee te brengen.
  • Waterschoenen/slippers zijn verplicht vanwege het asfalt.

10.00u Start van de Zeskamp

Ook dit jaar heeft de werkgroep materialen weer een spectaculaire, grootse, stoere en gave zeskamp neergezet. De zeskamp bestaat uit luchtkussens en spelen die voor iedereen leuk zijn - ook voor die kinderen die niet van water houden. Natuurlijk wordt de zeskamp afgesloten met een spannende, snelle en spetterende finale, dus komt dat zien, komt dat zien! Laat vandaag maar eens zien wat jullie als circusartiesten in huis hebben!

17.00u  Einde van het programma

Donderdag 17 Augustus

• Niet vergeten om een beker met naam, lunchpakketje en een goede tas met naam mee te nemen.
  • Neem een goed werkende fiets mee. Dit mag geen racefiets zijn!
  • We gaan vandaag naar de duinen dus doe oude kleren aan die vies en evt nat mogen worden en goede schoenen (géén slippers of open schoenen) aan waar je goed op kunt rennen.
  • Papa’s en mama’s, controleren jullie s’ avonds goed op teken?

10.00     Start van het programma

Vandaag staat een actieve dag op het spel waarbij je allerlei dieren uit het circus leert herkennen. Dus trek vandaag goede stevige renschoenen aan en oefen vast op je beste diergeluiden!

17.00     Einde van het programma

Vrijdag 18 Augustus

• Vanaf 11.30 uur kan je je weer aanmelden bij D'n Inbreng via het van Beringenveld.
  • Niet vergeten een beker met je naam en een goede tas met je naam mee te nemen!
  • Dit jaar begint de disco weer om 18:00u!
  • Vandaag wordt het een lange dag, dus zorg dat je al goed gegeten hebt en uitgerust bent!

12.00u  Start van het programma

Vandaag alweer de laatste dag van KVW 2023!  De tijd vliegt als je het naar je zin hebt. We gaan weer met z'n allen genieten van nog een leuke dag vol sport en spel! Zal het ons lukken om genoeg draad verzamelt te hebben zodat de koorddanser weer een vrolijk dansje kan doen? We zullen het vanavond zien

17.00u  Lekker eten!

We gaan samen eten en feest vieren! Het is niet de bedoeling dat je tussendoor naar huis gaat!

De ouders/verzorgers van alle kinderen worden vriendelijk verzocht om 18.00u aanwezig te zijn op de rolschaatsbaan.

18.00u  DORPSFEEST

Is het de materiaalmannen gelukt om ook dit jaar het dorpsfeest weer op te zetten? Steigerpijpen, een hoop hout, slingers, lampen, muziek, luchtkussens; ik denk dat we er dan wel zijn!! Een groot feest ter afsluiting van alweer de 52e KinderVakantieWeek!

19.00u  Afsluiting programma

21.15u  Officiële afsluiting KinderVakantieWeek 2023

Het zit er weer op! Dank jullie wel voor de gezellige week! We hopen dat jullie weer hebben genoten en tot volgend jaar!

21.30u  KAMPVUUR!