KVW 2021 een nieuw seizoen

KVW 2021, weer een nieuw seizoen!

Het lijkt een eeuwigheid, maar het was nog maar zeven weken geleden.

Weet je nog, tijdens die hittegolf? Toen was het in Helvoirt zó leuk dat mensen toch vrijwillig de straat op gingen om spelletjes te gaan spelen. Gelukkig was er op woensdag ook nog wat verkoeling te vinden tijdens de zeskamp en hield de KVW-werkgroep het hoofd koel genoeg om eens een zetje te geven aan de verbouwing van D’n Inbreng. Wij zijn trots op wat we als Helvoirt met zijn allen hebben klaargespeeld: wederom een leuke week voor jong en oud!

Sindsdien zijn we weer rustig aan het broeien op het nieuwe seizoen over hoe we invulling kunnen geven aan het programma – maar dat is ‘business as usual’. We hebben alleen nog een paar KVWeetjes:

• Nienke van de Wiel-Mathijssen heeft het voorzittersstokje doorgegeven aan Bas Witlox en doet een stapje terug binnen de werkgroep. Laura Jansen-van Rooij heeft de rol van secretaris op zich genomen, dus ons Dagelijks Bestuur is weer compleet!
  • Helaas hebben Inge Laming en Carlijn van Esch besloten om de werkgroep te verlaten. Daarmee komt er wel weer ruimte voor nieuwe werkgroepsleden, dus dit is je kans! Vind je het leuk om spelletjes te bedenken, wil je juist orde in de chaos aanbrengen (*kuch* draaiboek *kuch*) of vind je het gewoon leuk om met materialen te sjouwen en logistieke puzzels op te lossen – dan zijn wij op zoek naar jou!
  • Nadat in de week zelf de vloer in de hal van D’n Inbreng is aangepakt, zijn het vrijwilligersgilde van LEFH en KVW eens goed gaan ruimen om plek te creëren, wordt een en ander van een nieuw likje verf voorzien en wordt de trap naar de eerste verdieping vernieuwd en verbreed. Binnenkort gaat ook de nieuwe keuken een plaatsje krijgen!
  • Wij doen dit jaar weer mee met de Rabo ClubSupport-actie! Bekijk hoe je ons kan steunen op https://www.rabobank.nl/clubsupport!
  • Wist je dat komend jaar de KinderVakantieWeek start op zondag 22 augustus 2021? Zet het maar vast in je agenda!